Wandeling op 5 mei (update)

wandelingU had zin in de wandeling en wilde daarna ook mee gaan eten, maar u had zich nog niet aangemeld?
Gelukkig hebben we de datum wat kunnen verschuiven. Als u zich uiterlijk 1 mei aanmeldt voor het etentje dan kunt u nog gezellig mee naar ‘de Gerrithoeve’

Hieronder nog een keer de informatie over de wandeling

Q-koortspatiënt Cees van Haaren kwam met het leuke idee om een wandeltocht te houden. Na de wandeling kan er in een nostalgisch restaurant  gegeten worden.

Wanneer: 5 mei 2014 vanaf 13.00
Waar: Café ’t Stokske, Zandstraat 1, 5066 CA  Moergestel (gemeente Oisterwijk)

De tocht heeft ongeveer een lengte van 6 km (in overleg zijn er ook andere afstanden mogelijk). Onderweg maken we een tussenstop. De wandeltocht gaat door bossen en langs vennen. Het dragen van makkelijk schoeisel is dus belangrijk!

Vanaf ongeveer 16.00 uur, staat een etentje gepland bij de ‘Gerrithoeve’, Kollenburgselaan 11A, 5062 TH  Oisterwijk. Je eet daar in een nostalgisch ingerichte boerenstal. De prijs van een menu ligt op ongeveer € 10,00.

Ga u mee wandelen? Meld u dan uiterlijk zaterdag 3 mei aan.

Wilt u mee gaan eten? Meld dit dan zo snel mogelijk, uiterlijk 1 mei (in verband met reservering voor het eten).

Aanmelden kan via info@stichtingquestion.nl.
Vermeld duidelijk bij de aanmelding met hoeveel personen u komt, of u mee gaat wandelen, eten of allebei.