Thema-avond: Wie draagt de schade?

Bent u getroffen door de Q-koorts? Q-uestion, Stichting voor mensen met Q-koorts,organiseert maandag 12 maart een thema avond over mogelijkheden om schade door Q-koorts te verhalen.
We verwachten dat het druk wordt, dus meldt u snel zich snel aan. Aanmelden

De inleiding,‘Q-koorts in Nederland:wie is aansprakelijk voor de schade?’,verzorgt mr. drs. I. Haazen,wetenschappelijk medewerker en docent aan de faculteit Rechten van de Radboud Universiteit Nijmegen. Ingeborg Haazen heeft wetenschappelijk onderzoek gedaan naar aansprakelijkheid inzake de gevolgen van Q-koorts. Zij zal de uitkomsten van haar onderzoek toelichten.

Vervolgens ontvangt u informatie over de letselschadeprocedure in de praktijk door mr. I.P.C. Sindram,advocaat. Ivo Sindram is sinds 1995 advocaat. Hij legt zich in het bijzonder toe op letselschades en gezondheidsrecht en is lid van de Nederlandse Vereniging van Letselschadeadvocaten (LSA).

Tot slot vertelt mr. L.M.M. Rohof,advocaat,wat de Stichting Q-koortsclaim voor u kan betekenen. Luc Rohof is letselschadeadvocaat en directeur van het Centrum voor Letselschade te Nijmegen. Eerder was hij werkzaam als jurist en (sales)manager in het bedrijfsleven.

Aan het einde van de avond is er ruimte voor het stellen van uw vragen.

maandag 12 maart 2012
19.30-21-45 (zaal is vanaf 19.00 uur open)
Cultureel Centrum ’t Spectrum,Steeg 9,Schijndel

Meld u snel aan