Bepaal mee waar de onderzoeksjournalisten van FTM en Omroep Brabant in moeten duiken

Q-uestion doet een beroep op u, op iedereen die zich verbonden voelt in ons taaie gevecht om de misstanden rond Q-koorts boven tafel te krijgen.

Het gaat om het volgende. Omroep Brabant en nieuwswebsite Follow The Money (FTM) slaan de handen ineen om samen bijzondere onthullingen te doen. Zij vragen iedereen om daarvoor een kwestie aan te melden die het daglicht niet kan verdragen.
Richard van den Akker (besmet met Q-koorts in 2008, lijdt aan QVS) heeft de aanpak rond de Q-koorts aangemeld. Op dit moment hebben al meer dan 220 mensen zijn verzoek ondersteund. Dat is heel mooi maar in onze ogen nog lang niet genoeg. Want we weten dat er ongeveer 2000 mensen die een tegemoetkoming hebben aangevraagd.

Wij vragen u om via deze link dit verzoek te ondersteunen. Daarmee stijgt de kans dat er een onderzoek komt naar de gang van zaken. Onderzoeksjournalisten van Follow The Money gaan dat dan doen. En ze hebben inmiddels de nodige zaken boven water gebracht.

U hebt de gelegenheid om tot 27 september te tekenen. En nodig uw familie, vrienden en kennissen uit om ook hun stem uit te brengen.
Doe mee, want samen staan we sterker!