button-word-lid Samen staan we sterk!
U kunt de stichting steunen door u aan te melden bij Q-uestion via het aanmeldformulier op deze website. De contributie bedraagt € 25,– per jaar. Q-uestion vraagt een bijdrage omdat dit een voorwaarde is voor het verkrijgen van subsidie.Wilt u een eenmalige gift doen, dan kunt u het bedrag overmaken op bankrekening NL20RABO 0119 8505 67, ten name van Q-uestion.

Als je je voor 16 juli 2022 aanmeldt bij Q-uestion ben je komend jaar gratis aangesloten.

Via Q-uestion kun je in contact komen met lotgenoten, krijg je betrouwbare, onafhankelijke informatie en kun je kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Q-uestion  behartigt je belangen in Den Haag. Samen zijn we sterker: dankzij de inzet van Q-uestion werd Q-Support opgericht en ontvingen patiënten in 2019/2020 een eenmalige tegemoetkoming van 15.000 euro. Bij Q-uestion begrijpen we elkaar beter, kunnen we elkaar helpen waar anderen ons niet begrijpen.

Als aangeslotene ontvang je voor HET Q-KOORTS ZOMER EVENT bij de ontvangstbalie van het event een aantal gratis consumptiebonnen voor hapjes en drankjes. Klik hier om je in te schrijven bij Q-uestion.