Student geneeskunde zoekt patiënt

Tijdens de studie geneeskunde in Nijmegen loopt een project genaamd het BYOP (Bring Your Own Patient). Studenten volgen een jaar een patiënt om het leven van een patiënt te ervaren. Dit is echt leerzaam, want hierdoor leren de studenten dat er meer is aan een patiënt dan alleen de ziekte. Tevens krijgen de studenten ook de gevolgen van ziektes te zien, bijvoorbeeld op de thuissituatie en het dagelijks leven.

Matthijs Faber is student geneeskunde in Nijmegen en komt graag in contact met een Q-koorts patiënt. Wilt u zich aanmelden voor het project van Matthijs? Stuur dan een mail naar info@stichtingquestion.nl of bel ons: 06-27 16 86 89.
Ook als u eerst meer informatie wilt over het project, kunt u zich bij ons melden.