ThinQ Together
voor jonge mensen met Q-koorts

Ook jonge mensen kampen met de gevolgen van Q-koorts waardoor zij door extreme vermoeidheid niet of slechts gedeeltelijk kunnen werken, moeilijkheden hebben met het volgen en/of afronden van een opleiding of problemen ervaren met solliciteren. Het leven van een jongere met Q-koorts ziet er totaal anders uit dan het leven van jongeren zonder Q-koorts. Daarom organiseert Q-uestion, Stichting voor mensen met Q-koorts, op 30 september een avond speciaal voor jonge mensen (tot 35 jaar) met Q-koorts.

Inhoud

Tijdens deze avond kunnen jongeren twee workshops volgen waarin jonge mensen en Q-koorts centraal staan. Van te voren worden vragen en thema’s geïnventariseerd. Een workshop gaat over vermoeidheid na Q-koorts en hoe deze behandeld kan worden. De andere workshop richt zich op onderwerpen zoals re-integratie, rechten en plichten werkgever/werknemer, solliciteren en opleidingsmogelijkheden. In de pauze en na de workshops is er voldoende gelegenheid om na te praten en ervaringen uit te wisselen. Ook ouders, partners en vrienden zijn van harte welkom.

De avond vindt plaats op maandag 30 september 2013 van 19.15 uur tot 21.45 uur in Cultureel Centrum ’t Spectrum, Steeg 9 in Schijndel. Deelname aan de avond is gratis.

Voor meer informatie en aanmelden: www.stichtingquestion.nl.