29 oktober, Q-koorts patiënten op omroep Brabant

Morgenochtend (29 oktober) start Omroep Brabant een TV-serie over zelfhulp. Tijdstip 9.40 uur (Voor digitale kijkers is dit op kanaal 985)

De eerste aflevering gaat over Q-koortspatiënten. Een aantal patiënten verteld over hun ervaringen met de lotgenotenbijeenkomsten. De uitzending wordt elk uur herhaald. De laatste uitzending is om 16.40 uur.
Kijken dus!

In de 13-delige televisieserie volgen we personen die op een of andere manier betrokken zijn bij een zelfhulp of lotgenotengroep. Presentatrice Carla van Loon gaat samen met de hoofdpersoon op bezoek bij de meest uiteenlopende groepen en treft daar enthousiaste mensen die niet alleen hun problemen delen maar deze ook weten te relativeren. Mensen die opnieuw de regie over hun eigen welzijn en gezondheid vinden. Elke uitzending is het een verrassing te zien hoe mensen erin slagen positief te blijven in hun situatie en hoe belangrijk het is om samen je gevoelens te delen.

Klik hieronder voor meer informatie: