Themabijeenkomst

Q-uestion, de huidige stand van zaken
Bijeenkomst voor aangeslotenen van Q-uestion en hun direct betrokkenen

Zoals in de mei-bijeenkomst met u afgesproken, organiseert Q-uestion, zaterdagmiddag 28 oktober een themabijeenkomst voor Q-koortspatiënten en hun direct betrokkenen.

Medische ontwikkelingen
Regelmatig ontvangt Q-uestion vragen van patiënten over medische zaken rond de Q-koorts. Alfons Olde Loohuis, medisch adviseur van Q-support en voormalig huisarts in Herpen, gaat u bijpraten over de huidige medische ontwikkelingen. En beantwoordt uiteraard uw vragen.

Hoger Beroep in de rechtszaak tegen de Staat
Eind 2015 is de rechtszaak begonnen tegen de Staat der Nederlanden. Na afwijzing van de eisen door de Haagse Rechtbank in januari 2017, is in april hoger beroep aangetekend. Mr. Ivo Sindram, Verweij Advocaten Nijmegen, informeert u over de stand van zaken en gaat in op uw vragen.

Uitwisseling
Tot slot zal Bert Brunninkhuis, voorzitter Q-uestion, u informeren over recente ontwikkelingen zoals de brief van minister Schippers van 14 juli en het gesprek dat daarop volgde met VWS op 20 september jl. Verder wil Q-uestion graag in gesprek met u over de te volgen koers van de patiëntenorganisatie. Q-uestion vindt het essentieel uw vraag, mening of idee te horen.

Zaterdag 28 oktober 2017
14.00 uur – 16.30 uur
(vanaf 13.30 uur staat de koffie en thee klaar)
Cultureel Centrum ’t Spectrum, Steeg 9, Schijndel

U heeft voldoende gelegenheid om in de pauze en aan het einde van de middag met elkaar na te praten.

Vragen
Heeft u vragen? Neem dan contact op met Joop Renee, secretaris Q-uestion: info@stichtingquestion.nl of (06) 27 16 86 89.

Wij hopen u te mogen verwelkomen op 28 oktober aanstaande!

Hartelijke groeten,
Bestuur van Q-uestion, Stichting voor mensen met Q-koorts

Klik op onderstaande knop om u aan te melden

button-aanmelden